tankar

ligger i sängen och kollar på en rulle, funderar på vad som hnder i veckan osv.
ska försöka komma igång med träningen nu när min rygg har blivit bättre, måstamåstemåste. känner att tankarna börjar komma upp, stressar upp mig själv, och känner att klumpen i magen växer lite lite till. hatar den där känslan då alla ska bli tränade och smala inför sommaren, så känner att jagmåste börja redan nu. haha alltid tänker jag likadant. kommer inte ha hänt någonting tills nästa sommar. gud va tragiskt haha!
 
nej men jag måste nu. lägger ett lögte här, så då kan jag inte misslyckas. såklart jag kan, men det vore ju awkward osv. kanske ska hitta någon som vill träna med mig? blir ju så mycket lättare då! eller vad säger ni? enligt mig blir det så iallafall. tränade ju med bella förut, och då höll jag på att bli riktigt nöjd med min kropp osv. så synd att vi slutade. men nu ska jag klara dethär. börjar imorgon. bara så ni vet liksom. - wisch me luck.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0