helgen

hejsan hoppsan fina!
har inte kunnat uppdatera i helgen på grund av ganska många anlednigar, har inte orkat, inte haft lust och spenderat hela helgen med världens bästa syster. I fredags så tränade jag och mamma och sen hämtade vi lisa och alex och åkte till kyrkogården, tände ljus för pappa, mormor och morfar. det var så himla fint! sen blev det middag osv. åkte efter det med hem till lisa och hade mys kväll. i lördags så tog vi det bara lugnt hela dagen och sen sov jag där igen. i söndags städade vi och fixade och sen kom mamma och vi käkade thaibuffe. har varit en jätte mysig helg och har varit så skönt att stänga av allt och bara umgås med dom som betyder allra mest för mig. 
 
imorse kom jag till skolan 1 timme och och 20 min för tidigt (!!) till skolan, så dagen började inte så bra. dagen rullade på ganska snabbt och kom hem vid 16.30, pluggaqde lite och sen somnade jag och vaknaden för 2 timmar sen. ska förbereda lite saker för imorgon och sen sova. så vi hörs imorgon. puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0