funderingar

måste skriva av mig lite.. jag har alltid varit jätte onöjd med min kropp osv, så länge jag kan minnas. min pubertet började i 3an, och det var jätte jobbigt för mig. man brukar tycka synd om dom som kommer i puberteten sent. men fan vad skönt jag skulle tycka att det va! jag blir jätte ledsen om någon säger att jag är tjock på något sätt, att jag har stor rumpa eller fotbollslår. hatar det! det är min svaga åunkt och det är det lägsta någom kan göra, att trcka på någons svaga punkt, när man vet om det!
när mina vänner och så pratar om vikt, sitter jag alltid tyst. tycker det är jätte jobbigt att prata om, och väljer därför att vara tyst. men egentligen, vad fan spelar vikten för roll om man är nöjd med sin kropp? (eller om man inte är det, whatever) om du är nöjd med din kropp, och sen tänker," nej jag vill gå ner 2 till kilo". skit samma. fokusera istället på hur din kroppsform ser ut, och hur du mår, tänk på vad du äter och gör sånt som får dig att må bra. när jag får den kroppen jag är nöjd med, lovar jag er att jag kommer vara hur nöjd som helst, och skita fullständigt i har mycket jag väger. jag vill va nöjd med vad jag ser i spegeln, inte med vad som står på vågen.
 
 

Kommentarer
Postat av: :)

Maja. Din kropp är hur fin som helst!

2012-11-05 @ 23:05:40
Postat av: Anonym

din kropp är jätte fin :) Skit i vad andr tycker, fokusera på dig själv... Jag är frå också komentarer om "fotbollslår" ibland vill jag bara slå sönder dom eller den personen men jag skiter i det nu och fokuserar på det ja tycker e bra,roligt,viktigt osv. Kram !!!!!

2012-11-05 @ 23:08:22
Postat av: Ida

Ha bloppis maja!

2012-11-05 @ 23:08:49
Postat av: hej

Due sjukt vacker som du är.

2012-11-06 @ 07:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0