äntligen internet igen!

hej på er snyggingar!
har inte haft något internet dom två senaste dagarna, så har inte kunnat uppdaterat. i går väckte mamma mig vid 10 och vi åkte iväg och tränade, kom hem duschade och fixade mig snabbt. hjälpte mamma att färga håret, handla osv och sen mötte jag amina och ida. jag och amina solade och sen gjorde vi lite planer inför kvällen. jag åkte hem och fixade mig snabbt och sen mötte jag dom igen. vi skulle på en fets långt åt helvete och när vi åkte till tc, så bestämmer jag mig för att dra hem, mådde inte alls bra så blev en filmkväll hemma med naturgodis. 
 
idag väckte mamma mig vid 9 och vi åkte och tränade, så himla skönt att komma igäng igen. dagen idag har förövrigt varit rätt tråkig. hade lite planer men det blev inget, har legat hemma och sovit hela dagen och sen käkade jag mamma och nu ligger jag här igen. ska läsa lite bloggar nu och sen kolla en rulle, vi hörs mer snart, pussss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0