onsdagskväll

godkväll vänner! hoppas dagen varit bra, trotts allt regn och äckligt väder :(
jag kom hem efter en rätt skön dag i skolan vid halv tre och la mig i soffan och somnade! haha det är helt sjukt har trött jag är! efter middagen vid sex som mammi fixade börjde jag plugga och blev i stort sett klar nu. sjukt vad duktig jag känner mig! ska snart stänga ner och läggas mig och somna till TVn. imorgon ska jag upp vid halv sju och enu en dag i skolan.

har även pratat med min mammi och jag ska börja träna i nästa vecka med henne på gymmet.  (eftersom att jag spyr på min fotbollsträning haha) men aja, jag ser fram emot något nytt! vi hörs imorgon bitti. pusshej och sovgott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0