morgondagen

- ska upp vid halv sju, fixa mig och dra till skolan
- ha skolfoto vid 12 typ. (panik!)
- slutar runt tre.
- träna vid sex, om jag orkar, hihi :)

ser verkligen inte fram emot min dag imorgon, känns förgävligt, på ren svenska. men aja, tänkte berätta en sak för er. jag har bröjat tröttna på fotbollen, har tänkt på att sluta ett ganska ra tag, men har bestämt mig för att fortsätta, för jag vill inte lämna mina underbara tjejor :( bäst i hela världen ju, och jag skulle sakna dem något otroligt! varja dag det är tränign tänker jag verkligen efter om det finns något att skylla på, eller känner verkligen efter om jag har ont någonsatns. har beslutsångest just nu. skriv gärna en kommentar om ni har något att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0