känner mig som ny

hej på er!
min dag har rullat på ett rätt snabbt tempo och kom hem från skolan vid halv 3. satte mig och åt lite frukt och tog fram böckerna, har prov på fredag och känner mig inte alls säker :( men iallfall, pluggade tills mamma komhem vid halv fem och vi käkade snabbt och sen kom jag på att jag behöver nya skor (träningsskor) så vi åkte och köpte det och sen direkt till gymmet, där jag körde spinning i 45 min och sen gick/sprang en stund på band.

kom hem för ungefär en timme sen och har tagit ett bad nu och tagit hand om mig själv. ska noppa ögenobrynen, plugga lite mer och sen somna till en rulle! vi hörs imorgon sötnosar! pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0