skriver av mig

måste dissa något som gör mig så jävla ledsen, något som kan få mig att bara vilja sova bort en hel vecka typ.. att förlora en vän. någon man kanske känt bara ett tag eller en livstid typ, nej men ni förstår? det är så jävla ledsamt tycker jag, även fats den personen kankse behandlat en som skit så kan man ha haft så jävla kul tillsammans. men kan göra misstag som gör att man förlorar vänner, eller att man helt enkelt bara tappar kontakten. och det är förgävligt. haha nej men jag hatar det! tänk dig, en person som du skrattat, gråtit, deppat sönder eller bara tagit det lugnt, pratat i timmar och att man har fett najs minnen med en person, och sen är den personen helt plötsligt borta ur ditt liv. och du kankse aldrig får tillbaka henne eller honom som din vän igen. sånt göt mig fett depp och kan ligga och tänka i timmar på hur man ska göra för att få behålla dem personerna som betyder mest i sitt liv, föralltid. personer som får en att le, skratta, hoppa, dansa you name it! men det är en så jävla skön känsla att ha sina nära och kära hos sig, och se dem skratta. det är fan lycka! jag älskar mina vänner och utan er, överlever jag inte.

ta vara på varandra och uppskatta det du har innan dte är försent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0