söndagens bilder

hej gullisar! ;)
förlåt för att jag inte bloggade mer igår, jag hade fullt upp hela dagen!
var på klappjakt med syster min och vi hitta massor hehe! ärnästan helt klar nu, och sen blev det julbak, göra pepparkakshus och klä granen. riktig julkänsla ♥ sen käka vi tacos med mamma och jonte och sen blev det beck på 4an. somnade vid 00.00 och vaknade gick upp idag vid 7.  mamma skjusa mig till doktorn i morse där jag tog massa blod prover och grejer, och jag har mårr illa hela dagen pågrund av det!

kom till skolan 40 min innan jag började och läste ett tag innan dagen började.
hade bara tre lektioner och sen sluta jag vid lunch.
drog hem på en gång och la mig framför tvn.
sov några timmar och sen åkte jag och handla med mammi.
har bara tagit det lugnt sen dess, ätit osv. hörs mer snart. puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0