one tree hill

hej igen!
har suttit och kollat på one tree hill och käkat under timmarna jag inte bloggat. och gud vad jag saknat den serien. jag hade en period då jag var i sjuk 5ndagar och då såg jag 4 säsonger. efter det har jag sett en till säsong under ett halvär. och idag började jag med säsong 6 och jag har gråtit, skrattat och jag vet inte vad! åh :D love it! one tree hill och OC är fan dem bästa serierna någonsin. tyvärr så har jagredan kollat på alla säsonger av OC och snart one tree hill också... måste hitte en ny serie!

haha men nu tar jag en paus från det och bloggar lite, kollar facebook osv. men snart fortsätter jag att kolla. stannar nog hemma imorgon också. så jag har hela dagen imorgon på mig också hoho ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

OLD CHRISTINE tycker jag att du ska kolla på om du vill alltså höhö men det är en as rolig serie :D

2011-12-14 @ 15:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0