natt inlägg

ligger i sängen och funderar.. kan inte sova, som vanligt! har haft riktigt svårt att sova sen 2 månader tillbaks. somnar vid 3, 4 och mår dåligt och usch! och nu är det snart julaftons morgon och har du alltså enu mer problem med sovandet, blir som en 7 åring som är spänd för julafton och alla sina julklappar som man ska få öppna haha!

jag har haft en super mysig kväll, bara myst med familjen, bingolotto osv.
ska upp vid 11 imorgon och käka frulle med mammsen. sen blir det till att ta en dusch, raka benen osv och sen fixa mig. och jag har ingenting att ha på mig :( men a.. det löser sig!

sen åker vi och hämtar syster och sen vidare till gravenför att tända ljus för pappa och mormor ♥ sen ska vi till kusinerna och kolla kalle och käka gott och dela ut klappar! kommer bli super mysigt :D men nu ska jag kolla en rulla och sen försöka sova. vi hörs mer imorgon och god jul på er!

Kommentarer
Postat av: Lina

När gick din mormor bort?

kan du göra ett inlägg med punkter vad du fick i julklapp?



Kram

2011-12-26 @ 22:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0