magont

hej på är snyggisar!
blev hemma idag också och jag har värsta ångesten för det. jag behövde gå idag, betygen sätts imorgon och jag har 2 prov att göra och två inlämningar. fml. funderar på att stanna hemma, bara för att jag har panik över dethär med skolan. har ni tänkt på hur mycket dem i skolan pressar oss? haha egentligen, varför göra det så jobbigt. det blir svårare hela tiden och jag tycker det är så fel! kan man inte få ha ett liv? jag har pnt i min mage varje dag, hela dagen. och jag orkar inte med det! och jag har det för att kjag har magkatarr, som jag fått av att jag stressat. och jag stressar för att det är så mycket i skolan! det ska inte beöva vara så och jag vet jätte jånga som känner sig stressade och känner att det är för mycket!

vad tycker ni? tycker ni också så, eller tycker ni det ska vara som det är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0