jag är sjuk för ofta!

hej på er finisar!
halvsover i sängen just nu, har pluggat som en galning idag när jag varit hemma och vart sjuk, idag igen.. inte bra dethär! jag var ju sjuk igår, då jag skulle gjort två prov och idag skulle jag gjort ett. och i tisdags skulle jag jort ett men läraren hade glömt mitt prov (?!) så jag har 3, kankse 4 prov framför mig. tillochmed imorgon om jag orkar pallra mej dit. + att jag har redovisning i engelska imorgon, och jag har totalt misslyckat med den uppgiften! åh jag hatar engelska. skolan tar livet av mig. så himla stressigt :(
ska ta göra en kopp te till mig själv nu och sätta mig och kolla på en rulle. jag struntar i skolan nu, det får gå som det går imorgon. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0