advents fika

hej igen!
sitter och chekar in tvn just nu. går inge vidare på tv och det suger ju!
har precis käkat advents fika med mamma och en vän till familjen. jättemys!
dem skulle käka och jag har fortfarande ont i magen osv :(
men mamma ska ta med mat till mig sen fett gott hehe.
ah men nu skriver jag fett ointressnt. och bvet ni! jag har inte ens öppnat
min böker en, och jag skulle börjat pluggat för 3 timmar sen typ :o
dålig känner jag mig.. men nu sa jag se film hehe igen :)

har förövrigt glömt att medela er att jag har färgat håret!
gjorde det för en vecka sen. blev rött och jag är nöjd.
har haft det två gånger förut, och nu var det dax igen hihi!


Kommentarer
Postat av: carmen

sv: ja det har jag, tack så jättemycket!<3

2011-12-12 @ 17:03:43
URL: http://caarmenlundhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0