3 december

hej hoppgummisnopp sötisar :)
dagen rullade på igår när jag var hemma och vilade mig efter 3dagars hemmatif, eftersom jag varit sjuk. men senare drog jag hem till amina med emelie och v hade det mys. imorse skulle amina upp och iväg pånågon messa eller något. så dem körde hem mig och jag la mig och sov och kollade på sunes jul. vaknade igen för en timme sen och åt gröt och kollade klart på filmen. nu sitter jag här lite piggare och kollar på idol som just sluta.

ikväll ska jag förmodligen träffa amina igen och sen imrogn blir det julbakning med syster och hennes pojke. efter det blir dte väl middag eller något. men nu vet ni. vi hörs mer sen! puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Haha tack, du med! :)

2011-12-03 @ 14:28:14
URL: http://tranevall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0