22 december!

åh så jävla taggad för julen! :D
vaknade hemma hos amina idag och sen följde jag ju som sagt var med till hennes skola och sen fixa vi lite saker efter dte sen hem. kom hem och städade mitt rum och sen bestämde mamma stt vi skulle julhandla mat idag ist, eftersom att dem flesta gör dte imorgon och då äör det alltså för mycket folk. så, vi åkte runt på 6 olika afferer, osamt åt lunch. muper mysigt! när vi kom hem vid 4 så blev dte några one tree hill avsnitt innan jag laga 2rätters till mig och mammsen.

nu sitter jag och gör absolut ingenting. ska se en film om en stund och sen blir dte till att sova tidigt. måste bli halt frisk och kry till jul och nyår! men vi hörs mer sen eller imorgon :)


julen 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0