jag orkar inte

jag tänker på dig ofta, för ofta. när jag inte har saker att göra, eller är sysselsatt så kommer du upp. jag ser dig, hör dig och jag vet inte vad. jag hade velat veta hur det hade blivit om det inte blevsom det blev. om det inte gått åt helvete, om jag skulle få dig bredvid mig och kunna kalla dig min. om det skulle vara något oss fortfarande eller om det tagit slut på ett annat sätt. jag kommer aldrig få veta. dem tankarna kommer rulla och rulla i mitt huvud om och om igen. jag är så trött på det. vill bara glömma och gå vidare, men det känns helt omöjligt. jag hoppas du ångrar dig, lite iallafall. att du ibland tänker på vad som kunde hänt. jag hoppas du tycker att du gjorde fel val och att du skulle, lika mycket som jag ha tillbaka det, och göra om det.

jag kommer inte kunna släppa dig, inte på ett tag till. jag tänker ångra och älta allt. och sitta och tycka synd om mig själv. gråta tårar, om och om igen och veta att det kankse gått om  jag gjort på ett annat sätt. för jag vet att dte är sant. det kunde blivit bra, och jag kan lova dig. att du hade inte ändrat dig. men nu är det slut. a, en dag var allt bara slut. från ingenstans. och jag har så förbannat jävla svårt att glömma det. vill bara gråta just nu. fuck you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0